شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

زندگی زناشویی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

نحوه عملکرد قرص های تقویت کننده مردانه

درمان های موثر متعددی برای اختلال نعوظ وجود دارد. مهارکننده‌های PDE5 داروهای رایجی هستند و می‌توانند در درمان اختلال نعوظ مؤثر باشند.


هنگامی که یک فرد برانگیخته می شود، بدن او آنزیم هایی را آزاد می کند که باعث شل شدن ماهیچه صاف در رگ های خونی می شود. این اجازه می دهد تا خون از طریق این عروق و به آلت تناسلی جریان یابد و باعث نعوظ شود.


با این حال، زمانی که این آنزیم ها تجزیه می شوند، باعث کاهش جریان خون می شوند. مهارکننده‌های PDE5 تخریب منبع مطمئن این آنزیم‌ها را مسدود می‌کنند و به افزایش جریان خون اجازه می‌دهند تا ادامه یابد و منجر به نعوظ شود.فروشگاه وسایل جنسی



برای اینکه داروها اثر مورد نظر خود را ایجاد کنند، فرد باید برانگیختگی را تجربه کند.


ویاگرا یک مهارکننده PDE5 با نام تجاری است. ماده فعال آن سیلدنافیل سیترات است و این نام نسخه ژنریک دارو نیز می باشد. بسیاری از شرکت ها قرص های سیلدنافیل را برای درمان اختلال نعوظ ارائه می دهند.


قرص های تقویت کننده مردانه که باید مراقب آنها باشید

اگرچه چندین مهارکننده PDE5 تأییدیه FDA را دریافت کرده‌اند، بسیاری از قرص‌هایی که به عنوان مکمل‌های تقویت‌کننده مردانه به بازار عرضه می‌شوند، ناامن، آزمایش‌نشده و کنترل‌نشده هستند.


FDA یک منبع معتبر هشدار در مورد قرص های تقویت کننده مردانه که از طریق بازارهای آنلاین فروخته می شوند منتشر کرد. این آژانس نزدیک به 50 محصول تقویت کننده و کاهش وزن مردانه حاوی مواد پنهان را پیدا کرد. این محصولات ممکن است خطر جدی برای سلامتی داشته باشند.


لیستی از محصولات تقویت کننده جنسی آلوده که به طور مرتب به روز می شود در وب سایت FDA موجود است.


برخی از محصولات تقویت کننده مردانه که توسط FDA آلوده شده اند عبارتند از:


عسل مردانه دارای رتبه X

Adam’s Secret Extra Strength 2000

Themra Epimedyumlu Bitkisel Karisimli Macun

رابطه جنسی حیاتی

Enerup Premium

ErectMax

راینو SE7EN2

طبق گفته FDA، "مصرف کنندگان همچنین باید در مورد محصولاتی که نتایج فوری یا سریع ارائه می دهند و بیش از حد خوب به نظر می رسند، هوشیار باشند."


این آژانس همچنین اظهار داشت: "علاوه بر این، مصرف کنندگان باید اطلاعات محصول را از منابعی غیر از فروشندگان جستجو کنند و از پزشک کمک بخواهند تا بین اطلاعات قابل اعتماد و مشکوک تمایز قائل شوند."



محصولات برای تقویت مردانه

بخش های زیر به برخی از قرص های تقویت کننده مردانه می پردازد که ممکن است فرد بخواهد در نظر بگیرد.


نحوه انتخاب محصولات

Medical News Today محصولاتی را انتخاب می کند که معیارهای زیر را داشته باشند:


ادعاهایی که این شرکت مطرح می کند گمراه کننده نیست.

پزشکان مراقبت های بهداشتی شرکت دارای اعتبار مناسب هستند.

محصولات تهدیدی قانونی یا ایمنی برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کنند.

لطفا توجه داشته باشید که نویسنده این مقاله هیچ یک از این محصولات را امتحان نکرده است. تمام اطلاعات ارائه شده در اینجا صرفاً مبتنی بر تحقیق است.


سیلدنافیل سیترات رومی

رومن یک شرکت فناوری مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده است که چندین محصول را به سلامت مردان ارائه می دهد. همه محصولات آن دارای تاییدیه FDA هستند.


یکی از این محصولات قرص رومی سیلدنافیل سیترات است. سازنده بیان می کند که فرد باید این قرص را بدون غذا حدود 30 تا 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف کند. همچنین می گوید که اثرات آن می تواند 6 تا 8 ساعت باقی بماند.


با مراجعه به وب سایت رومی، فرد می تواند یک ارزیابی آنلاین با یک متخصص مراقبت های بهداشتی ترتیب دهد. آنها نیازهای فرد را ارزیابی خواهند کرد و ظرف 24 ساعت با یک طرح درمانی در تماس خواهند بود.


هنگامی که فردی از شبکه داروسازی روم سفارش می دهد، این شرکت ارسال رایگان را در بسته بندی های محتاطانه ارائه می دهد. رومن همچنین می‌تواند با هزینه کمی به داروخانه‌های محلی ارسال کند.


پزشکان این شرکت در صورتی که پس از ارزیابی آنلاین فرد، بی خطر و مناسب باشد، سیلدنافیل را تجویز خواهند کرد.


رومن به افراد پشتیبانی رایگان، نامحدود و مداوم ارائه می دهد، که فرد می تواند از آن برای بحث در مورد تنظیم دقیق درمان های خود استفاده کند. این بدان معنی است که فرد ممکن است بتواند دوز مصرفی خود را تنظیم کند یا به جایگزین های مناسب تری برود.


سیلدنافیل هیمس

Hims & Hers Health یک شرکت بهداشت از راه دور ایالات متحده است که داروهای نسخه ای و بدون نسخه مانند قرص سیلدنافیل برای اختلال نعوظ را به صورت آنلاین ارائه می دهد. این داروها بسته به نیازهای خاص فرد، در دوزهای مختلفی عرضه می شوند.


Hims یک ارزیابی از یک متخصص پزشکی واجد شرایط ارائه می دهد، که نیازهای خاص یک فرد را به صورت آنلاین ارزیابی می کند و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشد پاسخ می دهد.


هنگامی که ارزیابی کامل شد، متخصص مراقبت های بهداشتی درمان اختلال نعوظ را که به بهترین وجه با نیازهای فرد مطابقت دارد، تجویز می کند. سپس هیمز این محصولات را مستقیماً و با احتیاط به درب شخص تحویل می دهد.


افراد همچنین می‌توانند برای دستیابی به نتایج بهتر، تغییرات مداومی در درمان‌های خود ایجاد کنند. آنها می توانند این کار را با تماس با متخصص مراقبت های بهداشتی از طریق پلت فرم Hims انجام دهند.

وسایل جنسی


لوازم جنسی


محصولات جنسی


وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکس


فروشگاه لوازم جنسی

آمیزشی وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکسی


لوازم سکسی


وسایل زناشویی مردانه


پک زناشویی


لوازم سکسی


محصولات زناشوی


خرید لوازم جنسی


محصولات آميزشي


محصولات ویژه خانمها


فروشگاه لوازم جنسی


لوازم زناشویی


خرید محصولات جنسی


خرید محصولات زناشویی اصل


فروش محصولات زناشویی در تهران


خرید وسایل جنسی


محصولات زناشویی بانه


محصولات فانتزی زناشویی


فروش لوازم جنسی


فروشگاه لوازم زناشویی


جدیدترین محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی


فروش محصولات جنسی


فروشگاه جنسی


فروشگاه محصولات جنسی


وسایل زناشویی


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی


محصولات سکسی


فروش وسایل جنسی


خرید محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور


فروش لوازم زناشویی


فروشگاه وسایل جنسی


وسایل تحریک زن


خرید لوازم سکسی


لوازم مورد نیاز زناشویی


خرید ابزار جنسی


فروشگاه زناشویی


خرید لوازم زناشویی


فروش لوازم سکسی


انواع وسایل جنسی


فروش محصولات زناشویی


ابزار های جنسی


خرید وسایل زناشویی


وسایل مورد نیاز رابطه زناشویی


کالای جنسی

لوازم زناشویی تهران


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی در مشهد


ویژه آقایان محصولات جدید


لوازم جنسي


فروش الات تناسلی مردانه


خرید ویبراتور نقطه جی

آنچه باید در مورد فواید و عوارض احتمالی دمنوش های سم زدا بدانید

آیا آنها کار می کنند؟

اثرات جانبی

موارد احتیاط

خلاصه

بررسی اجمالی

هزاران سال است که مردم در تلاش بوده اند تا بدن خود را از سمومی خلاص کنند.


برخی از اقدامات تاریخی "سم زدایی" شامل خون ریزی، تنقیه، عرق کردن، روزه گرفتن و نوشیدن چای سم زدایی است. این شیوه ها حتی تا اوایل قرن بیستم به عنوان درمان های پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت.


امروزه نوشیدن دمنوش های سم زدا برای افرادی که می خواهند بدن خود را از سموم پاک کنند به یک روش رایج تبدیل شده است. حتی ممکن است افراد مشهوری را دیده باشید که آنها را می نوشند، مانند رژیم غذایی "Master Cleanse".


مانند تمام مکمل های غذایی، مواد تشکیل دهنده چای سم زدا توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تنظیم نمی شود. و اخیراً مشخص شده است که برخی از چای ها و سایر محصولات کاهش وزن "سم زدا" حاوی داروهای خطرناک و مواد شیمیایی هستند که روی بسته بندی آنها تبلیغ نشده است.انواع دمنوش لاغری



بنابراین، در حالی که برخی از چای‌های سم‌زدایی ممکن است حاوی مواد معمولی چای مانند برگ‌های چای باشند، برخی دیگر می‌توانند حاوی مواد سمی یا محرک آلرژی، از جمله داروها و داروها باشند.


قبل از اقدام به استفاده از هر محصول سم زدایی حتما با پزشک خود صحبت کنید.


آیا چای سم زدایی به کاهش وزن کمک می کند؟

به طور کلی، چای یک نوشیدنی پرمصرف و به طور کلی سالم است.


اعتقاد بر این است که چای سبز به ویژه سالم است و دارای مواد شیمیایی است که می تواند کاهش وزن را افزایش دهد. این مواد شیمیایی کاتچینین منبع معتبر نامیده می شوند. به نظر می رسد که میزان چربی سوزانده شده در طول ورزش را افزایش می دهند.


با این حال، کارشناسان موافق هستند که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است منبع مورد اعتماد برای درک کامل اثرات چای سبز بر کاهش وزن.


در مورد چای سم زدایی، هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که ثابت کند آنها ابزار خوبی برای کاهش وزن هستند.


اکثر چای‌های سم‌زدایی همراه با دستورالعمل‌هایی برای رژیم غذایی و ورزش در طول دوره‌ای که می‌تواند یک هفته یا بیشتر «پاک‌سازی» باشد، فروخته می‌شود. این دستورالعمل ها ممکن است تغذیه سالم یا خوردن بسیار کم را توصیه کند.


اغلب، شرکت‌هایی که چای‌های سم‌زدایی و سایر محصولات می‌فروشند، ورزش شدید را توصیه می‌کنند، که به ادعای آنها ممکن است به دفع سموم از بدن کمک کند.


خوردن سالم تر، یا خوردن بسیار کم، علاوه بر ورزش بیشتر ممکن است منجر به کاهش وزن شود. به عبارت دیگر، کاهش وزن هنگام نوشیدن چای سم‌زدایی ممکن است نتیجه چای نباشد، بلکه به این دلیل است که کالری دریافتی خود را کاهش می‌دهید و بازده کالری خود را افزایش می‌دهید.


علاوه بر این، چای های سم زدا اغلب حاوی سطوح بالایی از کافئین هستند. در حالی که کافئین به طور طبیعی در اکثر چای ها یافت می شود، سطوح بالای کافئین به عنوان یک ادرارآور عمل می کند. دیورتیک ها بدن را تحریک می کنند تا آب را از طریق ادرار و حرکات روده دفع کند. آنها می توانند باعث شوند وزنی که به عنوان "وزن آب" شناخته می شود را از دست بدهید.


دمنوش های سم زدا همچنین ممکن است اثر ملین داشته باشند و باعث تسریع غذا در دستگاه گوارش شما شوند. این می تواند به شکم شما ظاهری باریک تر و صاف تر بدهد.


اما دمنوش های سم زدا باعث از بین رفتن واقعی یا دائمی چربی اضافی بدن نمی شوند. در عوض، آنها می توانند شما را کم آب کنند.



عوارض جانبی چای سم زدایی

برخی از چای‌های سم‌زدایی، ترکیبی بی‌خطر از برگ‌های چای هستند که تفاوتی با چای‌های معمولی ندارند. اما برخی دیگر حاوی مواد اضافی هستند که می تواند به سلامت شما آسیب برساند. چنین موادی ممکن است شامل موارد زیر باشد:


گیاهان قدرتمند مانند سنا

ملین ها

سطوح بالای کافئین

داروها

مواد شیمیایی غیرقانونی، مانند افدرا

ترکیبات موجود در چای سم زدایی به گونه ای طراحی شده اند که به شما انرژی می دهند. همچنین ممکن است شما را با عجله به توالت بفرستند. خالی کردن کولون و مثانه اغلب ممکن است منجر به کاهش وزن کمی شود.


اما چیزی که از دست می دهید بیشتر آب است – نه سموم. این یک راه مطمئن و موثر برای کاهش وزن اضافی نیست.


در حالی که این چای‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند که به شما سرعت می‌بخشند (مانند افدرا) و فعال‌تر هستند (راهی بهتر برای کاهش وزن)، می‌توانند مشکلات خطرناکی ایجاد کنند، مانند:


حمله قلبی

سکته های مغزی

تشنج

مرگ

برای آشنایی بیشتر با عوارض جانبی دمنوش های سم زدا، ادامه مطلب را بخوانید.


اسهال

سنا یک مکمل ملین گیاهی است که برای درمان یبوست استفاده می شود. معمولاً وقتی در حد اعتدال از آن استفاده می شود برای اکثر افراد بی خطر است. استفاده مداوم یا مصرف سنا و سایر ملین ها در مقادیر زیاد توصیه نمی شود.


سنا و سایر ملین ها اغلب در چای سم زدایی یافت می شوند. آنها می توانند باعث اسهال شدید شوند. اسهال اگر طولانی شود می تواند خطرناک شود، زیرا ممکن است در نهایت دچار کم آبی شدید شوید.


استفاده از ملین ها در طولانی مدت نیز می تواند هضم طبیعی شما را مختل کند. این می تواند باعث شود که برای داشتن حرکات طبیعی روده به ملین ها وابسته شوید.


ناراحتی شکم، گرفتگی عضلات، نفخ، گاز و حالت تهوع

دمنوش های سم زدا معمولا باعث درد و ناراحتی شکمی می شوند. گرفتگی عضلات، نفخ، گاز و حالت تهوع نیز در هنگام مصرف دمنوش های سم زدا شایع است.


سطوح بالای کافئین و ترکیبات ملین معمولاً باعث ایجاد این علائم می شوند، زیرا بر سیستم گوارش فشار وارد می کنند.

چایی ترش برای لاغری


چای سبز و دارچین برای لاغری


دمنوش چربی سوز قوی


دمنوش لاغری برای مزاج بلغمی


خواص چای کوهی برای لاغری


بهترین دمنوش لاغری


دمنوش برای لاغری


دمنوش لاغری بیز


خواص گل محمدی برای لاغری


دمنوش لاغری خانگی سریع


دمنوش زیره سبز برای لاغری


دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی


خواص به لیمو برای لاغری


دمنوش زیره برای لاغری


خواص گل گاوزبان برای لاغری


زمان مصرف دمنوش بلوبری برای لاغری


خواص کاکوتی در لاغری


دمنوشهای لاغری


چای بابونه و لاغری


قهوه لاغري دكتر بيز


طرز تهیه دمنوش لاغری شکم


دمنوش لاغری طب سنتی


چه دمنوشی برای لاغری خوبه


طرز تهیه دمنوش سماق برای لاغری


دمنوش دارچین برای لاغری


محصولات لاغری دکتر بیز


دمنوش دکتر بیز


دمنوش لاغری شکم و پهلو


خواص مریم گلی برای لاغری


دمنوش زنجبیل برای لاغری


پک لاغری دکتر بیز


چای نیوشا برای لاغری


دمنوش لاغری برای مادران شیرده


بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری


خواص دمنوش بابونه برای لاغری


دمنوش شوید برای لاغری


انواع دمنوش لاغری


چای سبز و زیره برای لاغری


زمان مصرف دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری


دمنوش چربی سوز


کاکوتی و لاغری


دمنوش های چربی سوز


خواص چای بابونه برای لاغری


طرز تهیه دمنوش چای سبز برای لاغری


بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم


برای لاغری چه دمنوشی بخوریم


طرز تهیه چای سبز برای لاغری


دمنوش بادرنجبویه برای لاغری


بهترین دمنوش برای چربی سوزی

تشک خواب مخصوص کوهنوردی

داشتن یک تشک خواب کارآمد هنگام خوابیدن روی برف برای گرم ماندن بسیار مهم است. و از آنجایی که کوهنوردان چیزهای نوک تیز زیادی به همراه دارند، استفاده از پدی که کمتر مستعد سوراخ شدن باشد بسیار مهم است. به همین دلیل است که اکثر کوهنوردان راحتی را قربانی می کنند و یک پد فوم دریافت می کنند - می توانید هر تعداد سوراخ در آنها ایجاد کنید و آنها همچنان کار می کنند. اگر عمدتاً در کلبه‌ها می‌مانید (نیوزیلند یا اروپا را در نظر بگیرید)، جایی که می‌توانید وسایل (و چیزهای تیز) را بهتر سازماندهی کنید، معمولاً بهتر است یک تشک راحت مانند هر یک از تشک‌های بادکننده Exped یا Thermarest داشته باشید.تشک خواب مخصوص کوهنوردی



تشک خواب Thermarest Solite – همیشه کمی گرمتر و سبک تر از Thermarest Z-lite است.

تشک خواب Thermarest Z-lite – تا می شود، بنابراین جمع و جورتر از Thermarest Solite است.




بسته های کوهنوردی

هنگام سفر سبک در تپه ها، معمولاً می توان وسایل خواب، اجاق گاز و غذای یک یا دو روزه را در یک بسته 35 تا 40 لیتری قرار داد. یک بسته کوهستانی خوب دارای نقاط اتصال برای تبرها و گاهی اوقات کرامپون است. بسته‌های آلپاین حتی بهتر، دارای یک کمربند باسن قابل جابجایی هستند (کمربند باسن در راه مهار و قفسه شما قرار می‌گیرد) و دارای تسمه‌هایی هستند که مانع حرکت بازو نمی‌شوند.


بسته 30 لیتری یا 40 لیتری Exped Mountain Pro (یونیسکس، در 50 لیتر نیز موجود است) - یک بسته ضد آب و با طراحی دقیق که بارهای سنگین را به خوبی حمل می کند. این کلاسیک "همه چیزهایی که به آنها نیاز ندارید" است.

Lowe Alpine Peak Ascent 42 (کمی کوچکتر، اما طراحی مشابه در زنانه Lowe Alpine Ascent ND 38:48) - یک بسته فوق العاده سبک با طراحی مینیمالیستی.


برای سفرهای طولانی تر و مطمئناً سفرها، بسته بزرگتر مورد نیاز است. Exped چندین بسته بزرگتر می سازد که به خوبی برای کوهنوردی طراحی شده اند و برای پیاده روی های طولانی راحت هستند.


Exped Thunder 50L و Exped Thunder 70L (هر دو در مردان و زنان موجود است)

Exped Explore 60L و Exped Explore 75L (هر دو در مردان و زنان موجود است)

Exped Lightning 60L (آقایان و زنانه؛ طراحی فوق سبک)

Exped Expedition 80L و Exped Expedition 100L




چراغ های جلو کوهنوردی

شروع‌های آلپاین و پایان‌های دیرهنگام در کنار هم قرار می‌گیرند تا چراغ‌های جلو را به یک ضرورت در کوهنوردی تبدیل کنند. چراغ های جلو قابل شارژ مفید هستند، اما اگر قادر به شارژ مجدد آن در تپه ها نیستید، حتماً مقداری باتری اضافی ببرید. اکثر سرشورهای طراحی شده برای خارج از منزل به اندازه کافی قدرتمند هستند که برای کوهنوردی استفاده شوند. به دلیل سادگی، وزن و روشنایی، الماس سیاه طوفان 375، پتزل تیکا و پتزل اکتیک کور توصیه می شود.




اجاق گاز MSR XGK

بهترین اجاق گاز برای کوهنوردی

اجاق گازها در این مقاله به خوبی پوشش داده شده است. علاوه بر این، شایان ذکر است که MSR XGK قطعاً گزینه مناسبی برای سفرها و مناطق دورافتاده است که در آن سوخت با کیفیت ممکن است به سختی پیدا شود. با این حال، کپسول های گاز به طور فزاینده ای به راحتی به سراسر جهان منتقل می شوند - بنابراین اگر ممکن است لازم باشد در چادر خود آشپزی کنید، اینها بسیار ایمن تر هستند. MSR Reactor یا Jetboil Flash کارآمد، گرم و آسان برای استفاده هستند.




بهترین عینک آفتابی کوهنوردی

برف کوری ناشی از انعکاس نور خورشید روی یخچال ها یک چیز است، بنابراین داشتن آفتابگیرهایی که به طور مناسب سایه دار و نزدیک به هم باشند بسیار مهم است.


عینک آفتابی Julbo Explorer - این یک مدل همیشه محبوب برای کوهنوردی و تقریباً هر فعالیت دیگری در فضای باز است. کاوشگرهای Julbo در لنز تیره Cat 4 Alti Arc یا لنز فتوکروماتیک آفتاب پرست موجود هستند. همچنین ببینید: Julbo Cham Alti Arc، Julbo Vermont یا Julbo Colorado.

کوله پشتی کوهنوردی استوک


کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران


بهترین کوله پشتی کوهنوردی


کوله پشتی


قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه


کوله پشتی کوهنوردی ترب


کوله پشتی کوهنوردی کودک


کوله پشتی کوهنوردی امریکایی

معایب کاندوم زنانه

برخی از شکایات رایج در مورد کاندوم های مردانه می تواند برای نسخه زنانه نیز صادق باشد. دلایلی که مردم آنها را دوست ندارند عبارتند از:


آنها می توانند در حین رابطه جنسی از جای خود خارج شوند.

آنها می توانند پوست شما یا شریک زندگی تان را تحریک کنند.

آنها ممکن است احساس رابطه جنسی را کم‌تر کنند. اگر این مشکل برای شماست، سعی کنید قرار دادن کاندوم را بخشی از بازی جنسی قرار دهید.مدل کاندوم زنانه

آنها در پیشگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی نسبت به کاندوم های مردانه کمی موثرتر هستند.

آنها می توانند پر سر و صدا باشند، اما می توانید از کمک روانکاری بیشتر استفاده کنید یا آن را زودتر بگذارید تا زمان گرم شدن تا دمای بدن داشته باشد.

قیمت آنها بیشتر از کاندوم های مردانه است.

فقط یک سایز وجود دارد

در طول رابطه جنسی، برای شما طبیعی است که احساس کنید کاندوم در اطراف حرکت می کند. فقط مراقب این مشکلات باشید:


مطمئن شوید که آلت تناسلی همسرتان داخل کاندوم می‌رود و بین پلاستیک و بدنتان نمی‌لغزد.

مطمئن شوید که حلقه بیرونی کاندوم در داخل شما نمی لغزد. اگر این اتفاق افتاد و شریک زندگی شما انزال نکرده است، می توانید کاندوم را بردارید و دوباره آن را وارد کنید.

اگر حلقه بیرونی بعد از انزال همسرتان به داخل شما رفت، یا اگر بین کاندوم و واژن شما این کار را انجام داد، به فکر استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری اضطراری باشید.

بلافاصله بعد از رابطه جنسی کاندوم را بردارید. انتهای باز را بچرخانید تا مایع منی داخل آن بماند و به آرامی آن را بیرون بکشید.

عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم زنانه خرید


خرید کاندوم زنانه


کاندوم زنانه دیجی کالا


قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه قیمت


فروش قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه


کاندوم بانوان


فروش کاندوم زنانه


خرید پستی کاندوم زنانه


كاندوم زنانه


كاندوم نسائي


خريد كاندوم زنانه


مدل کاندوم زنانه


کاندم زنانه


کاندوم زنانه از کجا بخریم


کاندوم دخترانه


گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم‌زنانه


كوندوم نسائي


کاندوم زنان


کاندوم زنونه


کاندوم دخترونه


کاندوم‌ زنانه


کاندم‌زنانه


کاندوم های زنانه


کاندوم دختر


کاندوم زن


کاندوم.زنانه


کاندون زنانه

زگیل تناسلی (HPV)

بررسی شده توسط: کریستینا M. Shultz، MD و Taina A. Trevino، MD

اندازه متن بزرگتر اندازه متن بزرگتر اندازه متن منظم

چاپ

در اسپانیا

اندام تناسلی Verrugas (VPH)

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی به زگیل هایی گفته می شود که روی واژن یا آلت تناسلی (آلت تناسلی) یا نزدیک آن قرار دارند.


چه چیزی باعث زگیل تناسلی می شود؟

زگیل تناسلی معمولاً یک بیماری مقاربتی (STD) است. آنها توسط HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) ایجاد می شوند. این ویروس همچنین می تواند باعث برخی از انواع سرطان شود. اما انواع HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند معمولا باعث سرطان نمی شوند.


بیماری های مقاربتی چیست؟

بیماری های مقاربتی (که به آن عفونت های مقاربتی یا STI نیز گفته می شود) عفونت هایی هستند که از طریق رابطه جنسی (واژن، دهان یا مقعد) یا تماس نزدیک جنسی گسترش می یابند.


علائم و نشانه های زگیل تناسلی چیست؟

بسیاری از افراد آلوده به HPV هرگز به زگیل مبتلا نمی شوند. اگر زگیل ایجاد شود، معمولا در عرض چند ماه ظاهر می شود. اما گاهی اوقات، آنها سال ها بعد ظاهر می شوند.


زگیل ها می توانند روی فرج، واژن، دهانه رحم، آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد یا در نزدیکی آن باشند.


زگیل تناسلی می تواند برجسته یا مسطح، کوچک یا بزرگ باشد. گاهی اوقات آنها را به شکل گل کلم در کنار هم قرار می دهند. برخی از زگیل ها می توانند آنقدر کوچک و مسطح باشند که فوراً متوجه آنها نشوند.


بیشتر اوقات زگیل تناسلی بدون درد است. برخی از افراد ممکن است خارش، خونریزی، سوزش یا درد داشته باشند.

چگونه افراد به زگیل تناسلی مبتلا می شوند؟

HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود معمولاً از طریق رابطه جنسی واژینال، دهانی یا مقعدی یا تماس نزدیک جنسی با ناحیه تناسلی گسترش می یابد. حتی اگر زگیل وجود نداشته باشد، HPV ممکن است همچنان در ناحیه تناسلی فعال باشد و به دیگران سرایت کند.


همیشه این امکان برای افراد وجود ندارد که بدانند چه زمانی به HPV آلوده شده اند. این به دلیل این هست که:

این ویروس می تواند ماه ها تا سال ها قبل از ایجاد زگیل در بدن وجود داشته باشد.

آنها ممکن است قبلا زگیل داشته باشند که مورد توجه قرار نگرفت.

زگیل تناسلی چگونه تشخیص داده می شود؟

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی معمولاً می توانند زگیل تناسلی را با مشاهده آنها تشخیص دهند. گاهی اوقات، پزشکان نمونه کوچکی از زگیل را برای آزمایش به آزمایشگاه می‌برند. این معمولاً دردناک نیست.


زگیل تناسلی چگونه درمان می شود؟

درمان های حذف زگیل تناسلی عبارتند از:


داروهایی که روی زگیل یا داخل آن گذاشته می شود

لیزر، سرما یا گرما روی زگیل ها قرار می گیرد

عمل جراحي

گاهی اوقات زگیل ها پس از درمان عود می کنند. این به این دلیل است که درمان ها نمی توانند تمام HPV را در بدن از بین ببرند.

پماد برای درمان زگیل تناسلی


درمان همیشگی زگیل تناسلی


قرص درمان زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با واجبی


درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب


متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با سیر


زگیل تناسلی مردان


درمان قطعی زگیل تناسلی


عکس واضح از زگیل تناسلی مردان


زگیل تناسلی خفیف


زگیل تناسلی در دختر مجرد


تشخیص زگیل تناسلی با سرکه


آنژیوکراتوم تناسلی


تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی


درمان قطعی زگیل تناسلی


راه انتقال زگیل تناسلی


پماد برای درمان زگیل تناسلی


پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی


قرص درمان زگیل تناسلی


اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی


عنبر نسارا و زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با واجبی


تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی


لیزر زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی


عکس زگیل تناسلی


درمان زگیل


زگیل تناسلی در مردان


زگیل تناسلی در زنان


زگیل تناسلی


زگیل تناسلی زنان


زگیل


درمان قطعی زگیل تناسلی


زگیل آلت تناسلی


زگیل تناسلی چیست ؟


علائم زگیل تناسلی


زگیل مقعدی


شکل ظاهری ظاهری زگیل تناسلی


بیماری hpv چیست ؟

زگیل تناسلی (HPV)

بررسی شده توسط: کریستینا M. Shultz، MD و Taina A. Trevino، MD

اندازه متن بزرگتر اندازه متن بزرگتر اندازه متن منظم

چاپ

در اسپانیا

اندام تناسلی Verrugas (VPH)

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی به زگیل هایی گفته می شود که روی واژن یا آلت تناسلی (آلت تناسلی) یا نزدیک آن قرار دارند.


چه چیزی باعث زگیل تناسلی می شود؟

زگیل تناسلی معمولاً یک بیماری مقاربتی (STD) است. آنها توسط HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) ایجاد می شوند. این ویروس همچنین می تواند باعث برخی از انواع سرطان شود. اما انواع HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند معمولا باعث سرطان نمی شوند.


بیماری های مقاربتی چیست؟

بیماری های مقاربتی (که به آن عفونت های مقاربتی یا STI نیز گفته می شود) عفونت هایی هستند که از طریق رابطه جنسی (واژن، دهان یا مقعد) یا تماس نزدیک جنسی گسترش می یابند.


علائم و نشانه های زگیل تناسلی چیست؟

بسیاری از افراد آلوده به HPV هرگز به زگیل مبتلا نمی شوند. اگر زگیل ایجاد شود، معمولا در عرض چند ماه ظاهر می شود. اما گاهی اوقات، آنها سال ها بعد ظاهر می شوند.


زگیل ها می توانند روی فرج، واژن، دهانه رحم، آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد یا در نزدیکی آن باشند.


زگیل تناسلی می تواند برجسته یا مسطح، کوچک یا بزرگ باشد. گاهی اوقات آنها را به شکل گل کلم در کنار هم قرار می دهند. برخی از زگیل ها می توانند آنقدر کوچک و مسطح باشند که فوراً متوجه آنها نشوند.


بیشتر اوقات زگیل تناسلی بدون درد است. برخی از افراد ممکن است خارش، خونریزی، سوزش یا درد داشته باشند.

چگونه افراد به زگیل تناسلی مبتلا می شوند؟

HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود معمولاً از طریق رابطه جنسی واژینال، دهانی یا مقعدی یا تماس نزدیک جنسی با ناحیه تناسلی گسترش می یابد. حتی اگر زگیل وجود نداشته باشد، HPV ممکن است همچنان در ناحیه تناسلی فعال باشد و به دیگران سرایت کند.


همیشه این امکان برای افراد وجود ندارد که بدانند چه زمانی به HPV آلوده شده اند. این به دلیل این هست که:

این ویروس می تواند ماه ها تا سال ها قبل از ایجاد زگیل در بدن وجود داشته باشد.

آنها ممکن است قبلا زگیل داشته باشند که مورد توجه قرار نگرفت.

زگیل تناسلی چگونه تشخیص داده می شود؟

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی معمولاً می توانند زگیل تناسلی را با مشاهده آنها تشخیص دهند. گاهی اوقات، پزشکان نمونه کوچکی از زگیل را برای آزمایش به آزمایشگاه می‌برند. این معمولاً دردناک نیست.


زگیل تناسلی چگونه درمان می شود؟

درمان های حذف زگیل تناسلی عبارتند از:


داروهایی که روی زگیل یا داخل آن گذاشته می شود

لیزر، سرما یا گرما روی زگیل ها قرار می گیرد

عمل جراحي

گاهی اوقات زگیل ها پس از درمان عود می کنند. این به این دلیل است که درمان ها نمی توانند تمام HPV را در بدن از بین ببرند.

پماد برای درمان زگیل تناسلی


درمان همیشگی زگیل تناسلی


قرص درمان زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با واجبی


درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب


متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با سیر


زگیل تناسلی مردان


درمان قطعی زگیل تناسلی


عکس واضح از زگیل تناسلی مردان


زگیل تناسلی خفیف


زگیل تناسلی در دختر مجرد


تشخیص زگیل تناسلی با سرکه


آنژیوکراتوم تناسلی


تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی


درمان قطعی زگیل تناسلی


راه انتقال زگیل تناسلی


پماد برای درمان زگیل تناسلی


پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی


قرص درمان زگیل تناسلی


اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی


عنبر نسارا و زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با واجبی


تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی


لیزر زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی


عکس زگیل تناسلی


درمان زگیل


زگیل تناسلی در مردان


زگیل تناسلی در زنان


زگیل تناسلی


زگیل تناسلی زنان


زگیل


درمان قطعی زگیل تناسلی


زگیل آلت تناسلی


زگیل تناسلی چیست ؟


علائم زگیل تناسلی


زگیل مقعدی


شکل ظاهری ظاهری زگیل تناسلی


بیماری hpv چیست ؟

چگونه سوپرگوپ مناسب را انتخاب کنیم! ضد آفتاب برای شما

وقتی هالی تاگارد متوجه شد که قرار گرفتن روزانه در معرض نور خورشید علت اصلی سرطان پوست است، تصمیم گرفت یک مارک SPF ایجاد کند که ارزش استفاده روزانه را داشته باشد. وارد سوپرگوپ شوید! در 14 سال گذشته، Supergoop! طرز فکر ما در مورد SPF را تغییر داده است.


وقتی به زمانی که این برند برای اولین بار بیش از یک دهه پیش راه اندازی شد نگاه می کنید، هیچ کس واقعاً درک نمی کرد که چقدر SPF برای روتین مراقبت از پوست روزانه آنها مهم است - فقط در مورد کرم ضد آفتاب در ساحل بود و نه بیشتر. ناگفته نماند که کرم ضد آفتاب به خودی خود یک آشفتگی خفیف و چسبناک بود!» تاگارد می گوید.قیمت کرم پودر اسنس



مراقبت از خورشید به روش شما

با ترکیبات تمیز، بافت‌های خوب و فرمت‌های نوآورانه‌اش، جای تعجب نیست که این برند به سرعت در میان مصرف‌کنندگان و متخصصان پوست به جایگاه محبوب خود دست یافته است (با نگاه کردن به شما، کرم ضد آفتاب نادیده!). دلیل دیگری که چرا مردم نمی توانند به اندازه کافی از برند SPF استفاده کنند؟ با بیش از 40 فرمول پیشگامانه برای انتخاب، Supergoop! طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که استفاده از ضد آفتاب را آسان تر از همیشه می کند.


چگونه سوپرگوپ مناسب را انتخاب کنیم! ضد آفتاب

برای کمک به شما در یافتن فرمول مناسب برای نوع پوست و سبک زندگی خود، از Thaggard خواستیم تا محصولات پرفروش این برند و اینکه چرا آنها سزاوار جایگاهی در روال روزانه شما هستند را معرفی کند.


ضد آفتاب Supergoop!® Unseen SPF 40

با درم استور

ضد آفتاب Supergoop!® Unseen SPF 40

این SPF شماره 1 ما است و راهی عالی برای وارد کردن پای شما به در. این یک تغییر دهنده بازی است زیرا همه چیزهایی است که SPF معمولی شما نیست: کاملاً نامرئی، بی وزن و بدون بو.


ترکیبات کلیدی: جلبک قرمز به محافظت در برابر نور آبی ساطع شده از دستگاه های الکترونیکی کمک می کند و کندر به افزایش انعطاف پذیری پوست کمک می کند و اثر تسکین دهنده ای ایجاد می کند.


SPF: 40


بدون روغن: بله


عالی برای: انواع پوست


برای صورت یا بدن: صورت


سایر فواید: به عنوان پرایمر چسبنده آرایش، به علاوه ضد آب و عرق (40 دقیقه) عمل می کند.



هم اکنون با ارسال رایگان خرید کنید

Supergoop!® PLAY Everyday Lotion SPF 50 با عصاره آفتابگردان

با درم استور

Supergoop!® PLAY Everyday Lotion SPF 50 با عصاره آفتابگردان

این فرمول اصلی ما است - اولین فرمول که در سال 2006 ایجاد کردم. این فرمول سریع برای صورت و بدن جذب می شود و وقتی عرق می کنید عالی عمل می کند زیرا به منافذ شما اجازه تنفس می دهد.


ترکیبات کلیدی: عصاره آفتابگردان در برابر عوامل محیطی خارجی محافظت می کند در حالی که عصاره برگ رزماری اثر آرام بخشی بر روی پوست دارد.


SPF: 50


بدون روغن: خیر


عالی برای: انواع پوست


برای صورت یا بدن: هر دو


سایر فواید: مقاوم در برابر آب و عرق (80 دقیقه)


هم اکنون با ارسال رایگان خرید کنید

Supergoop!® Glowscreen SPF 40

با درم استور

Supergoop!® Glowscreen SPF 40

"این یک درخشش واقعی است. فوراً ظاهری درخشان و شبنم‌دار به جا می‌گذارد - و چه کسی پوست سالم و درخشان را دوست ندارد؟


ترکیبات اصلی: اسید هیالورونیک و ویتامین B5 سطح هیدراتاسیون پوست را افزایش می دهند در حالی که نیاسینامید به کاهش ظاهر منافذ و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند.


SPF: 40


بدون روغن: خیر


برای صورت یا بدن: صورت


عالی برای: انواع پوست


سایر فواید: به عنوان هایلایتر برای دوز اضافی لومینسانس دو برابر می شود


هم اکنون با ارسال رایگان خرید کنید

Supergoop!® Glow Stick SPF 50

با درم استور

Supergoop!® Glow Stick SPF 50

چرا هالی آن را دوست دارد: «من این یکی را به خاطر درخشش در حین حرکت دوست دارم. انداختن آن در کیف بسیار آسان است و چوب به معنای عدم ریزش یا نشتی است."


ترکیبات کلیدی: روغن های آمازون از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و آسیب نور مرئی محافظت می کنند. ترکیبی از اسیدهای چرب (امگا 3، 6، 9) آنتی اکسیدان ها را تامین می کند و تعادل را به پوست ضعیف شده از رطوبت باز می گرداند.


SPF: 50


بدون روغن: خیر


عالی برای: پوست خشک؛ پوست ترکیبی


برای صورت یا بدن: هر دو


مزایای دیگر: مناسب سفر و مناسب برای استفاده به عنوان برجسته کننده صورت یا بدن


هم اکنون با ارسال رایگان خرید کنید

Supergoop!® Mattescreen SPF 40

با درم استور

Supergoop!® Mattescreen SPF 40

"بافت مات اسکرین صاف و مطبوع است، به علاوه پوست شما را مات می کند و عیوب را محو می کند و در عین حال پوست شما را ایمن نگه می دارد."


ترکیبات کلیدی: عصاره بیزابولول (از بابونه) ​​به تسکین و آرامش پوست کمک می کند. کلاهک آبی جمجمه، ادریسیا، رسوراترول و پپتیدها از آسیب رادیکال‌های آزاد دفاع می‌کنند و یک اثر روشن‌کنندگی ایجاد می‌کنند.


SPF: 40


بدون روغن: خیر


عالی برای: انواع پوست


برای صورت یا بدن: صورت


سایر فواید: ضد آفتاب 100% معدنی، به علاوه مقاوم در برابر آب و عرق (40 دقیقه)

خرید لوازم آرایشی


لوازم آرایشی


کرم پودر کالیستا


کرم پودر مای


فروشگاه لوازم آرایشی


کرم پودر فلورمار


قیمت کرم پودر استی لادر


خط چشم مای


فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی


کرم پودر دبورا


خرید لوازم آرایشی اصل


کرم پودر گلدن رز


خط چشم کالیستا


سایت لوازم آرایشی


سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی


کرم پودر اسنس


قیمت کرم پودر لورال


مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب


لوازم آرایش اصل


کرم پودر ایزادورا


لیست لوازم آرایشی عروس


قیمت کرم پودر نارس


سایت زنونه لوازم آرایشی


فروشگاه معتبر لوازم آرایشی


قیمت کرم پودر


ریمل دبورا


خرید کرم پودر


کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا


لوازم آرایشی و بهداشتی


قیمت خط چشم


قیمت کرم پودر میبلین


قیمت خط چشم مای


قیمت کرم پودر لانکوم


خرید سایه چشم


خرید عمده لوازم آرایشی


خط چشم گلدن رز


لوازم آرایشی بهداشتی


قیمت کرم پودر درماکول


قیمت کرم پودر مای


نمایندگی فروش کرم پودر استی لودر


سایت خرید لوازم آرایشی


قیمت کرم پودر کالیستا


قیمت کرم پودر دیور


قیمت ست کامل لوازم آرایشی لانکوم


قیمت کرم پودر فلورمار


قیمت لوازم آرایشی


خرید آنلاین لوازم آرایشی


قیمت کرم پودر بورژوا


سایت فروش لوازم آرایشی


قیمت کرم پودر استی لودر


ست لوازم بهداشتی مردانه


کرم پودر کنسی


کرم پودر لانکوم دیجی کالا


فروش عمده آرایشی


کرم پودر نارس دیجی کالا


خرید اینترنتی لوازم ارایشی


سایت معتبر خرید لوازم آرایشی


قیمت کرم پودر کلارنس اصل


قیمت کرم پودر لورال اصل فرانسه


لوازم آرایشی فلورمار


خط چشم اسنس


فروشگاه آرایشی


لوازم آرایشی مردانه


قیمت کرم پودر لورال اصل


ست آرایشی مردانه


ریمل لورال پارادایس


فروشگاه لوازم بهداشتی


قیمت کرم پودر نارس اصل


خرید لوازم بهداشتی


قیمت کرم پودر درماکول اصل


قیمت کرم پودر هدی بیوتی اصل


قیمت کرم پودر دبورا


قیمت ست کامل لوازم آرایشی مای


خرید لوازم آرایشی عمده


قیمت کرم پودر گلدن رز


کرم پودر فلورمار اصل


خرید خط چشم


لوازم آرایشی مای


ست هدیه لوازم آرایش


قیمت پکیج لوازم آرایش


قیمت کرم پودر لانکوم دیجی کالا


سایه چشم کالیستا


لوازم آرایشی کالیستا


کرم پودر کالیستا m12


قیمت کرم پودر این لی


سایت ارایشی موتن رو


فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی


قیمت کرم پودر هدی بیوتی دیجی کالا


کرم پودر کالیستا m11


قیمت کرم پودر la girl


قیمت کرم پودر کلارنس دیجی کالا


سایه چشم این لی


ریمل اسنس خانومی


فروشگاه آرایشی بهداشتی


خرید لوازم ارایشی انلاین


قیمت کرم پودر دیور اصل


قیمت کرم پودر کلارنس


سایه چشم گلدن رز


لیست خرید لوازم آرایش عروس


سایه چشم اسنس


کرم پودر الارو اصل


فروشگاه اینترنتی آرایشی


قیمت کرم پودر اسنس


فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی


سفارش لوازم آرایشی


پک لوازم آرایش عروس


لوازم آرایشی بهداشتی مردانه


سایه چشم میبلین


قیمت کرم پودر استی لادر اصل


قیمت کرم پودر لورا مرسیه


قیمت براش کرم پودر


قیمت خط چشم کالیستا


خط چشم دبورا


فروش عمده لوازم بهداشتی


خط چشم این لی


سایه چشم فلورمار


قیمت خط چشم مک


قیمت کرم پودر مک nc30


قیمت کرم پودر estee lauder


خرید کرم پودر لورال


قیمت کرم پودر لورآل infallible


قیمت کرم پودر ایزادورا


قیمت کرم پودر سوپراستی میبلین


خرید کرم پودر میبلین


کرم پودر کالیستا m13


قیمت ریمل دبورا


عمده فروش لوازم آرایشی


فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی


قیمت کرم پودر شنل


فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی


انواع کرم پودر لورال


کرم پودر فلورمار اصل ترکیه


خرید محصولات آرایشی


لوازم آرایشی میبلین


خرید لوازم آرایشی میس و مستر


پکیج لوازم آرایشی


قیمت کرم دور چشم لانکوم


ریمل ماوالا


نمایندگی فروش محصولات ارایشی گارنیر


لوازم آرایشی اوریفلیم


نمایندگی فلورمار


کرم پودر لورال true match


قیمت کرم پودر فلورمار اصل


قیمت خط چشم اوریفلیم


قیمت کرم پودر تارت


قیمت کرم پودر نارس دیجیکالا


قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی


وسایل آرایشی مردانه


کرم پودر ویکتوریا دیجی کالا


لیست وسایل آرایشی عروس


ست لوازم آرایشی مردانه


قیمت کرم پودر کنسی


کرم پودر گلدن رز اصل


خرید اینترنتی لوازم بهداشتی


قیمت کرم پودر جورجیو آرمانی اصل

لباس کوهنوردی

البته تفاوت زیادی بین صعود به دنالی در بهار و صعود از صخره های آلپ نیوزیلندی رو به شمال در ژانویه وجود دارد، اما مفاهیم کلی لایه بندی لباس در اکثر سناریوهای کوهنوردی صدق می کند.


Mont PowerDry Baselaye
لایه های پایه کوهنوردی
مردانه Mont PowerDry و زنانه Mont PowerDry: اینها برای همه مناسب نیستند، اما حرارتی فوق العاده هستند. آنها تقریباً بلافاصله گرم و خشک می شوند و بسته به دمایی که با آن مواجه خواهید شد، در یک گزینه سنگین و سبک هستند.
پیراهن آستین بلند Arc'teryx Elaho (مردانه) / Arc'teryx Fernie Long-leeved Shirt (زنانه): معمولاً نادیده گرفته می شود، داشتن یک پیراهن آستین بلند برای محافظت در برابر آفتاب سوختگی خوب است. این یکی سبک و کشدار است.


کوهنوردی لایه های میانی
این جایی است که بسته به دمایی که احتمالاً با آن مواجه می شوید، می توانید واقعاً لایه لایه کنید. گزینه های زیادی برای فهرست کردن وجود دارد، اما در اینجا چند توصیه وجود دارد:


Rab Power Grid Hoody مردانه و Rab Power Grid Hoody زنانه – پشم گوسفندی فوق العاده کشسان و گرم و سبک وزن. یک کاپوت نیز دارد که می‌تواند درست زیر کلاه ایمنی شما قرار بگیرد، بنابراین می‌توانید کلاه را پشت سر بگذارید. همچنین ببینید: Outdoor Research Radiant Hybrid Hoody و Outdoor Research Radiant LT
Outdoor Research Ascendant Hoody مردانه و Outdoor Research Ascendant Hoody زنانه - کمی گرمتر از پشم های سبک وزن بالا و با پارچه بیرونی و کششی مقاوم در برابر آب و هوا، این گزینه عالی برای ست کردن و فراموش کردن برای هوای سردتر یا برای استفاده بدون ژاکت است. بالای سر
Rab Xenon Hoody مردانه و Rab Xenon Hoody زنانه – یک کاپشن پف دار عایق بندی شده مصنوعی که هنگام لایه بندی نیز به خوبی عمل می کند، این یک گزینه عالی برای یک لایه میانی بسیار سرد است.لوازم کوهنوردی



ژاکت مافوق صوت مونت
لایه بیرونی کوهنوردی
ویژگی های مهم برای یک ژاکت آلپاین، روپوشی است که به راحتی روی کلاه ایمنی شما قرار می گیرد و جیب هایی که مانع از مهار شما نمی شوند.

ژاکت‌های سخت متنوع‌تر هستند و محافظت بهتری در برابر آب و هوا دارند:

کاپشن مونت سوپرسونیک (موجود در مردانه و زنانه – یک ژاکت عالی که وزن، ویژگی‌ها و عملکرد را متعادل می‌کند. Mont Supersonic دارای تمام ویژگی‌هایی است که یک ژاکت آلپاین نیاز دارد، و همچنین دارای زیپ‌هایی برای تهویه است. فوق‌العاده ضد آب و قابل تنفس است. همچنین مشاهده کنید. : ژاکت Maximus Outdoor Research (ژاکت کوهنوردی با ویژگی‌های کامل، فقط در مردان موجود است) یا Outdoor Research Optimizer (ژاکت سبک‌تر و بدون زیپ با ویژگی‌های خوب، در مردان و زنانه موجود است).

ژاکت‌های سافت‌شل بهتر نفس می‌کشند و عموماً کشش‌تر هستند، اما به اندازه کت‌های سخت مقاوم در برابر آب و هوا نیستند:

کت مردانه Rab Kinetic Plus و کت زنانه Rab Kinetic Plus – فوق العاده سبک، کششی، قابل تنفس و در واقع ضد آب، این یک ژاکت نرم آلپاین است. همچنین کت (هر دو گرمتر) Arc'teryx Gamma MX (موجود در مردانه و زنانه) یا کت مردانه Rab Vapor Rise و کت زنانه Vapor Rise را ببینید.


پاها
به طور کلی، من شلوار نرم می پوشم. اینها حرکت بهتری نسبت به شلوارهای ضد آب دارند و من متوجه می شوم که فقدان ضد آب بودن من را آزار نمی دهد.

شلوار Iceline Versa Research Outdoor (موجود در مردان و زنان) – این شلوارها به طور خاص برای کوهنوردی طراحی شده‌اند، این شلوارها از پارچه‌های کشسانی استفاده می‌کنند و دارای پدهای خراش‌دار روی کاف هستند تا کرامپون‌ها را سوراخ نکنند.
همچنین ببینید: شلوار سیرک تحقیقاتی Outdoor (موجود در مردان و زنان)، شلوار Rab Defendor (فقط در مردان موجود است) یا شلوار تحقیقاتی Outdoor Ferrosi (بسیار نازک تر، اما برای روزهای گرم تر، موجود در مردان و زنان).
برای گزینه ضدآب کامل، نمی‌توانید از شلوارهای Mont Supersonic (در مردان و زنانه موجود است) عبور کنید - این شلوارها ضد بمب هستند.



کاپشن پفی مخصوص کوهنوردی
ژاکت های عایق در این مقاله با جزئیات ذکر شده اند، اما در اینجا دو گزینه خوب دیگر (در زیر) وجود دارد. بیشتر ژاکت های پف دار فقط در مردان موجود است. اما خرید کت های پف دار بزرگ رایج است تا بتوانید آن ها را روی تمام لایه های دیگر خود بپوشید (فکر کنید کت های سرد). بنابراین، داشتن تناسب خوب مهم نیست. از آنجایی که ژاکت خود را در پشتی می پوشید، مطمئن شوید که زیپ آن یک زیپ دو طرفه است تا بتوانید آن را از پایین باز کنید تا به تسمه و دستگاه بند خود دسترسی داشته باشید.

ژاکت Rab Photon X - یک ژاکت مصنوعی بسیار گرم و بادوام که از نظر گرما شبیه به ژاکت Mont Icicle Down است.
Rab Xenon – گرمای مشابه Mont Neon Down Hoody.

دستکش و آستر مخصوص کوهنوردی
اگر دست های سرد یا خیس را دوست ندارید - کوهنوردی نکنید! نبرد با دستکش به اندازه کافی ماهرانه است که به شما امکان می دهد وسایل را قرار دهید و گره ها و غیره را ببندید، اما هنوز به اندازه کافی گرم و ضد آب است. در بیشتر سفرها، من از دستکش نرم (گاهی اوقات با یک آستر نازک نیز استفاده می‌کنم) و چند دستکش بزرگ‌تر و ضدآب را برای هوای بد یا هوای سرد حمل می‌کنم.

دستکش حرارتی اینترترک (یونیسکس) - یک آستر عالی، سبک و ارزان.
دستکش Stormtracker Research Outdoor (موجود در مردان و زنانه) - دستکش نرم پوسته همه منظوره.
دستکش تحقیقاتی Bitterblaze در فضای باز (مردانه) / دستکش تحقیقاتی در فضای باز اورای (زنانه) - یک دستکش عالی مخصوص کوهنوردی که بهترین نسبت گرما به مهارت را دارد. عالی برای یخ نوردی
تحقیق در فضای باز Shuksan Mitts (فقط مردانه) - روکش ضد آب ساده برای پرتاب در هنگام بد آب و هوا.
دستکش فسفری تحقیقاتی در فضای باز (فقط مردانه/یونیسکس) - ضد آب نیست، اما یک دستکش عایق عالی برای پوشیدن در مواقعی که فقط به گرمای اضافی نیاز دارید.
Alti Mitts تحقیقاتی در فضای باز (موجود در مردان و زنان) - دستکش بسیار گرم مخصوص ارتفاعات بالا. در نسخه دستکش نیز عرضه می شود.


لباس های مخصوص ارتفاع بالا/قطبی
در یک نقطه خاص، لایه بندی برای مقابله با سرمای شدید گزینه مناسبی نیست. در زیر چند مورد از لباس‌هایی که به خوبی عایق‌بندی شده‌اند و سفرهای در ارتفاع بالا یا قطبی مفید هستند، آورده شده است.

لباس اکسپدیشن Rab – لایه بیرونی برای کوهنوردی بیش از 8000 متر یا در اواسط زمستان. کیسه خوابی با طراحی خوب که می توانید آن را بپوشید!
ژاکت ارتفاع بلند Mont – یک نسخه پیشرفته از کت کلاسیک Mont Icicle Down، این ژاکت برای ارتفاع بالا یا سرمای شدید عالی است.
شلوار Rab Photon Primaloft - شلوار عایق مصنوعی پر شده که برای ست کردن با یک ژاکت گرم مفید است.



چکمه های کوهنوردی La Sportiva Nepal Evo
چکمه های کوهنوردی
بدیهی است که کفش کوهنوردی مورد نیاز شما بستگی به مکانی دارد که می‌روید و دمایی که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد. در زیر خلاصه ای کوتاه از گزینه ها آورده شده است. اگر چکمه های شما به اندازه کافی گرم نیستند، Outdoor Research X-Gaiters یک گتر عایق است که چند درجه گرمای اضافی به شما می دهد.

محدوده La Sportiva Nepal (La Sportiva Extreme، La Sportiva Evo و La Sportiva Cube، موجود در مردان و زنان) – چند تفاوت ظریف در تناسب، وزن و گرمی این دسته از چکمه‌های کوهنوردی وجود دارد، اما همه آنها یک کفش عالی هستند. انتخابی برای کوهنوردی عمومی به دور از محیط های سرد (به عنوان مثال تابستان در نیوزلند، اروپا یا ایالات متحده مجاور) - با این حال، آنها همچنین به اندازه کافی فنی هستند که یک چکمه عالی برای کوهنوردی یخ و ترکیبی باشند (که سردتر خواهد بود، اما شما برنده شدید. بیش از یک روز در آن نباشید). یک کفش کوهنوردی عالی برای ورود شما به ورزش و پیشرفت با آن.

La Sportiva Baruntse، La Sportiva Spantik و La Sportiva G2SM (یونیسکس) – این سه چکمه کوهنوردی در دسته سرمای شدید اما زیر 8000 متر قرار می گیرند. اگر به دنبال صعود در رشته کوه های آند، آلاسکا یا رشته کوه های بزرگ هستید، یا کوهنوردی زمستانی چند روزه را در جاهای دیگر انجام می دهید، این چکمه ها گرم و فنی هستند و دارای آسترهای داخلی قابل جابجایی برای گرم نگه داشتن چادر شما هستند. La Sportiva Baruntse بیشتر کشاورزی است. La Sportiva G2SM بسیار سبک تر و خلاقانه تر است. و La Sportiva Spantik در میان است.
La Sportiva Olympus Mons (unisex) – اینها به‌عنوان آرزوی بلندترین کوه منظومه شمسی نامگذاری شده‌اند، این چکمه‌ها برای هر قله بیش از 8000 متر هستند. اگر به خصوص سرما را احساس می کنید، یا در کوه های به خصوص سرد (آلاسکا، قطب جنوب) هستید، پایین تر.



تشک خواب برای کوهنوردی
داشتن یک تشک خواب کارآمد هنگام خوابیدن روی برف برای گرم ماندن بسیار مهم است. و از آنجایی که کوهنوردان چیزهای نوک تیز زیادی با خود دارند، استفاده از پدی که کمتر مستعد سوراخ شدن باشد، مهم است. به همین دلیل است که اکثر کوهنوردان راحتی را قربانی می کنند و یک پد فوم می گیرند - می توانید هر تعداد سوراخ در آنها قرار دهید و آنها همچنان کار می کنند. اگر عمدتاً در کلبه‌ها می‌مانید (نیوزیلند یا اروپا را در نظر بگیرید)، جایی که می‌توانید وسایل (و چیزهای تیز) را بهتر سازماندهی کنید، معمولاً بهتر است یک تشک راحت‌تر مانند هر یک از تشک‌های بادی Exped یا Thermarest داشته باشید.

تشک خواب Thermarest Solite – همیشه کمی گرمتر و سبک تر از Thermarest Z-lite است.
تشک خواب Thermarest Z-lite – تا می شود، بنابراین نسبت به Thermarest Solite فشرده تر است.

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لیست وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی

لوازم کوهنوردی منیریه

قیمت لباس کوهنوردی

لباس کوهنوردی

قیمت وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لوازم کوهنوردی

خرید لوازم کوهنوردی ارزان

گرامیداشت روز بهداشت قاعدگی

One Drop با همکاری مرکز تأمین مالی خرد و تاتا در زمینه ابتکارات آگاهی از قاعدگی در هند ، با هدف بهبود سلامت قاعدگی زنان در چهار خوشه راجستان جنوبی کار کرده است. هدف از ابتکارات ما گسترش آگاهی در مورد مدیریت بهداشت قاعدگی (MHM) ، شکستن سکوت مردم در مورد این مسئله و ارائه دسترسی پایدار و عادلانه به شهروندان خوشه ها به محصولات MHM مناسب است.کاپ قاعده گی


برنامه ما اکنون 100 روستا را از 3 خوشه در 2 منطقه راجستان پوشش می دهد و هدف آن دسترسی به 12000 زن ، 6000 دختر نوجوان و 1500 پسر نوجوان است.

دو گروه که ابتکارات ما در آن فعال هستند برای سازماندهی Menlag Hygiene Management Mela (نمایشگاه) برای جشن گرفتن روز بهداشت قاعدگی در 28 مه 2019 با هم متحد می شوند! خوشه های Pindwara و Swaroopganj به طور مشترک این نمایشگاه را سازماندهی کرده اند تا بستری تک مکان برای آموزش ، آگاهی و سرگرمی های مبتنی بر MHM ارائه دهند.

عمده فعالیتهایی که آنها برنامه ریزی کرده اند عبارتند از:
چکاپ های سلامتی: گروهی از پزشکان/پزشکان فشار خون ، کم خونی ، مسائل کلی سلامت ، مشکلات مربوط به قاعدگی و غیره را بررسی می کنند.
کیوسک های اطلاعاتی: ادارات دولتی مانند بهداشت ، ICDS (تغذیه) ، رفاه خانواده و کودکان و شرکای مختلف سازمان های غیردولتی دعوت خواهند شد تا برای برنامه ها و نمایش های خود کیوسک های اطلاعاتی راه اندازی کنند.
سرگرمی و سرگرمی: بازیها و فعالیتها برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است ، از جمله مناطق هنری ، مسابقات گونی ، مسابقات لیمو و قاشق ، مسابقات ماتکا تادو ، رنگولی و مسابقات مسابقه.
تئاتر خیابانی/نمایش فیلم: بخشی از نمایشگاه به اجراهای تئاتر خیابانی و نمایش فیلم درباره مسائل مربوط به MHM اختصاص داده می شود.
کیوسک های محصول: همچنین کیوسک هایی برای ارائه اطلاعات در مورد انواع محصولات MHM موجود در بازار و خرید محصولات MHM در محل راه اندازی می شود.
سازمان دهندگان خوشه های Pindwara و Swaroopganj قصد دارند از 500 زن و دختر نوجوان جامعه برای جشن گرفتن روز با هم و همچنین مقامات بخش دولتی ، اعضای PRI و سایر ذینفعان مهم دعوت کنند.کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

حتماً از رابطه جنسی باید از آن استفاده کنید

بسته به وضعیت شخصی شما ، از اسپری یا کرم تاخیری می توانید سخت یا آسان باشید استفاده کنید. در شکلکه پارتنرتان شرایط شما را درک کنید یا دقیقاً بدانید که قصد انجام رابطه جنسی را دارید و برای برنامه ریزی خود اقدام کرده اید ، در استفاده از محصولات تاخیری با شدت بسیار زیاد نخواهید شد.


ولی همه ما می دانیم که رابطه جنسی بدون برنامه از رابطه جنسی برنامه ریزی شده است سرگرم کننده تر و لذت بخش تر است. اما از طرف دیگر در این مواقع استفاده از اسپری تاخیری ، زمان دادن به آن برای ایجاد و شستشوی آن ممکن است مانند یک قاتل ، رابطه هیجان را بین ببرد.محصولات بهداشت جنسی



توصیه ما در این مواقع به شما این است که ، زمان را مدیریت کنید. به اینصورت که از زمان مورد نیاز برای اینکه اسپری به خوبی اثر کند بیشتر استفاده کرده و با تمرکز بر پیشنوازی و آماده سازی شریک جنسیتان همه چیز را برای برقراری یک رابطه شیک و ایده ال محیا کنید.


اما استفاده از اسپری و ژل تاخیری برای مردانی که همسرانشان آنها را درک نمی کنند یا مردانی که از این محصولات را از پارتنرشان استفاده می کنند استفاده می کنند ، سخت است.


همانطور که میدان بیشتر افرادی که از محصول تأیید شده برای درمان زودانزالی استفاده می کنند ، آن را از شریک جنسی خود پنهان می کنند.


چرا برخی از خانمها از عدم امکان مرد در کنترل زمان رابطه خوششان نمی آید یا مردی که نمی تواند به صورت طبیعی انزال خود را به تاخیر بیندازد خجالت می کشد.


پیشنهاد ما به این افراد این است که با افزایش دانش جنسی خود و همسرشان صحبت كردید و با خرید ، آگاه شده اید كه از این محصولات برای داشتن یك رابطه ایده آل تر ، ایجاد رضایت بیشتر و دوام رابطه عاشقانه تر ، بسیار تأثیر پذیر استفاده كنید.


برخی از زنان خودشان به همسرانشان پیشنهاد می کنند که برای داشتن رابطه بیشتر از محصولات تاخیری استفاده کنند.


استفاده از محصولات تاخیری روشی برای درمان زود انزالی نیست

اسپری ، ژل و کاندوم تاخیری ، راهی برای درمان مشکل دائمی زود انزالی ایجاد کرد و فقط می توانم به صورت مقطعی مشکل شما را برای داشتن یک رابطه خوب حل کنید. در واقع بهترین روش درمان این مشکل ، مراجعه به پزشک و استفاده از داروهای تجویز شده است.


دیده شده است که چند نفر از افراد با وجود عدم نیاز زودهنگام و با هدف ایجاد رابطه جنسی ، از ژل و اسپری تاخیری استفاده می کنند. استفاده از محصول تاخیری برای این هدف مشکلی ایجاد نمی شود

زیرا این دسته از افراد فقط در مواقعی که تمایل به رابطه طولانی تری داشته اند از اسپری یا ژل تاخیری استفاده می كنند و نیازی به استفاده از مداوم دارند.


باعث وابستگی شما می شود ، از داشتن رابطه جنسی بدون اسپری یا کرم می ترسید

مواظب باشید که از محصولات تاخیری استفاده می کنید به یک عادت یا یک امر ضروری و نیاز نگردد استفاده کنید.


تجربه نشان داده است که برخی از افراد با وجود نداشتن مشکل زودانزالی شدید ، برای انتقال زمان رابطه جنسی برخی اوقات سراغ ژل یا اسپری تاخیری می روند ، تا اینجای کار مشکلی وجود ندارد ولی بعد از مدتی آنرا به عنوان یک جزء لاینفک ، همواره استفاده کنند.


با تکرار این عمل احساس می کنند که بدون محصولات تاخیری قادر به برقراری و کنترل زمان رابطه هستند. توصیه می کنیم هرگز مواقع از محصولات تاخیری را کنار بگذارید و به صورت طبیعی انزال خود را کنترل کنید تا به آنها وابسته نشوید.روش استفاده اسپری تاخیری

جذب پوستی افراد متفاوت است و مقدار مصرف نیاز است که جذب شود اما به طور معمول در مدت 4 تا 6 ثانیه عمل اسپری انجام شد بعد از گذشت زمان 5 دقیقه اثرات دارو حس می شود که باید با توجه به موجود بودن عمل پس از 20 دقیقه همچنین صورت شخصیتی که این موضوع پس از چند بار استفاده برای افراد قابل تشخیص است باشد.


شما می توانید پس از استفاده ازاسپری های تاخیری از کاندوم نیز استفاده کنید که آیا این امر احتیاج به زمان ندارد و از کاندوم می تواند بلافاصله پس از اسپری ظاهر شود به میزان کمتر از حالت غیر کاندوم صورت شخصیت استفاده می شود.


قبل از مقاربت آلت خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید.


محلول بایستی به قسمت کلاهک و زیر آلت اسپری شد.


احتیاط ۱: استفاده از اسپری تاخیری به یاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا از کاندوم استفاده می کنید (با توجه به اینکه به طور کامل بانوان ارضاء دیرتری از نظر زمانی نسبت به آقایان توجه داشته باشید) دارند و جهت عدم انتقال دارو به واژن بانوان شستشو توصیه می شود.


احتیاط ۲: دارو بر روی بیضه ها و داخل مجاری اسپری نشود.


احتیاط ۳: در صورت داشتن بیماری های قلبی ، کلیوی ، کبدی و صرع قبل از مصرف با پزشک خود مشورت ایجاد کرد.


احتیاط 4: در صورت بروز حساسیت مشابه خارش شدید ، قرمزی پوست و یا سایر علائم با پزشک خود مشورت ایجاد کرد.


همانطور که مشاهده کردید ، دلایل خوبی برای استفاده از محصولات تاخیری وجود دارد. مهمترین نکته این است که به راحتی قابل استفاده هستند ، سریع اثر می کند و لازم نیست برای کنترل انزال جستجو کنید.


مشکلات اصلی این است که این یک روش درمانی نیست و من می توانم از بین رفتن لذت ببرم و نعوظ شوم.


توصیه ما به شما این است که اگر در حال حاضر چیزی برای کنترل انزال نیاز دارید ، ژل و اسپری تاخیری را یکبار امتحان کنید تا ببینید مناسب شما هست یا نیست. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل ها را با دقت انجام داده اید و قبل از رابطه جنسی آن را شستشو داده اید.


برخی از محصولات تاخیری در فرد ایجاد سوزش و خارش می کنند به گونه ای حتی شستشو هم این حالت را از بین نمی برد و باعث می شود که فرد از ربطه جنسی لذت برد.

بنابراین حتماً از محصولات تاخیری با برند معتبر شده و مطمئن شوید و از خرید برندهای تقلبی یا کرمهای دست ساز خودداری کنید.


نکته پایانی

توصیه می شود از مصرف محصولات تاخیری بر روی زنان باردار یا زنانی که قصد بارداری دارند بپرهیزید.


اگر هیچ مطالعه ای وجود ندارد که نشان دهد محصولات تاخیری بر بارداری تاثیر بد می گذارند ، اما به عنوان احتیاط ، حتی سازندگان بهترین برندهای محصولات تاخیری می توانند این محصولات را در بارداری یا قبل از بارداری مورد استفاده قرار دهند.


همه ما می دانیم افزایش لذت جنسی باعث افزایش کیفیت رابطه زناشویی می شود و سلامتی شما در بالاترین درجه قرار می گیرد.


در پایان به عزیزانی که ، با وجود زودانزالی ، به هر دلیلی نمی توانید از ژل یا اسپری تاخیری استفاده کنید پیشنهاد می دهیم برای رفع زودرس انزالی سراغ كاندوم های تاخیری بروند. این کاندوم ها به طور خاص لیدوکائین بوده اند و من از انزال را به تاخیر بیندازند تبدیل کرده ایم.وسایل جنسی


لوازم جنسی


محصولات جنسی


وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکس


فروشگاه لوازم جنسی

آمیزشی وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکسی


لوازم سکسی


وسایل زناشویی مردانه


پک زناشویی


لوازم سکسی


محصولات زناشوی


خرید لوازم جنسی


محصولات آميزشي


محصولات ویژه خانمها


فروشگاه لوازم جنسی


لوازم زناشویی


خرید محصولات جنسی


خرید محصولات زناشویی اصل


فروش محصولات زناشویی در تهران


خرید وسایل جنسی


محصولات زناشویی بانه


محصولات فانتزی زناشویی


فروش لوازم جنسی


فروشگاه لوازم زناشویی


جدیدترین محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی


فروش محصولات جنسی


فروشگاه جنسی


فروشگاه محصولات جنسی


وسایل زناشویی


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی


محصولات سکسی


فروش وسایل جنسی


خرید محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور


فروش لوازم زناشویی


فروشگاه وسایل جنسی


وسایل تحریک زن


خرید لوازم سکسی


لوازم مورد نیاز زناشویی


خرید ابزار جنسی


فروشگاه زناشویی


خرید لوازم زناشویی


فروش لوازم سکسی


انواع وسایل جنسی


فروش محصولات زناشویی


ابزار های جنسی


خرید وسایل زناشویی


وسایل مورد نیاز رابطه زناشویی


کالای جنسی

لوازم زناشویی تهران


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی در مشهد


ویژه آقایان محصولات جدید


لوازم جنسي


فروش الات تناسلی مردانه


خرید ویبراتور نقطه جی


وسایل زناشویی جدید


وسايل جنسي


وسیله جنسی


محصولات جنسي


لوازم‌جنسی


فروش ابزار جنسی


وسایل زناشویی چیست


وسایل رابطه جنسی


انواع لوازم جنسی

محصولات سکس


وسایل آمیزشی


محصولات زناشویی مشهد


وسایل کمک جنسی


وسایل جنسی زنانه


ابزار الات جنسی


وسیله های جنسی


فروشگاه زناشویی شاپرک


فروشگاه لوازم زناشویی مشهد


عکس وسایل جنسی


محصولات جنسی آقایان


تجهیزات جنسی


وسایل های جنسی


خرید ابزار زناشویی


دستگاه های جنسی


فروشگاه ابزار جنسی


وسایل جنسی مرد


فروش تاب زناشویی

لوازم جنسی زنانه


ابزار زناشویی


محصولات بهداشتی زناشویی


محصولات زناشویی تهران


لوازم بهداشتی زناشویی


خرید اینترنتی محصولات جنسی


سفارش محصولات جنسی


فروش محصولات سکسی


محصولات بهداشت جنسی

وسایل جنسی مردانه

قیمت لوازم جنسی


وسایل جنسی زنان


لوازم بهداشتی جنسی


فروش وسایل زناشویی


عکس وسایل سکسی


پکیج محصولات زناشویی


خرید تاس فانتزی زناشویی


فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی


خرید محصولات سکسی


خرید محرمانه محصولات زناشویی


انواع محصولات جنسی


محصولات جنسی بانوان


فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی


لوازم جنسی مردانه


لوازم زناشویی مشهد


اسم وسایل جنسی


خریدلوازم جنسی


لوازم رابطه جنسی


محصول جنسی

12345678910
last